منتدى حلول مشاكل الشباب العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى حلول مشاكل الشباب العربي

هدف المنتدى هي فكرة تخيلناها انا واختي sondos & alaa عشان هدفناا واحد نسعد الناس اي مش حنقدر نحل كل المشاكل بس مافي مستحيل واهم شي نوفر لكل شخص ابتسامه على وجهه او فكره ومعلومة جديده يستفاد منها او دعاء يقراه ونحمل كلنا اجرو فهمتو شو هدفنا انو نسعد الناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عيد ميلاد عضو

كاتب الموضوعرسالة
المستشار العام

المستشار العام

المساهمات : 15

عيد ميلاد عضو Empty
مُساهمةموضوع: عيد ميلاد عضو   عيد ميلاد عضو Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 6:17 am

أنا بطلب من كل اللي موجودين في المنتدى يقول للعضو لولو يا ناسو كل سنة وهي طيبة علشان عيد ميلادها يوم 24/5/2008
أنا عن نفسي بقولها من دلوقتي يا لولو مش كل سنة وأنتي طيبة لا
كل يوم وأنتي طيبة وبصحة وسعادة

santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king king

عيد ميلاد عضو
صفحة 1 من اصل 1