منتدى حلول مشاكل الشباب العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى حلول مشاكل الشباب العربي

هدف المنتدى هي فكرة تخيلناها انا واختي sondos & alaa عشان هدفناا واحد نسعد الناس اي مش حنقدر نحل كل المشاكل بس مافي مستحيل واهم شي نوفر لكل شخص ابتسامه على وجهه او فكره ومعلومة جديده يستفاد منها او دعاء يقراه ونحمل كلنا اجرو فهمتو شو هدفنا انو نسعد الناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عندي لعبة !! ايه رايكم؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Forgive Me

Forgive Me

المساهمات : 136

عندي لعبة !! ايه رايكم؟ Empty
مُساهمةموضوع: عندي لعبة !! ايه رايكم؟   عندي لعبة !! ايه رايكم؟ Icon_minitimeالإثنين أبريل 07, 2008 4:24 am

السلام عليكم ورحمة الله يا أحلي منتدي !! هع هع

فكرة اللعبة انا سرقاها من منتدي تاني afro عشان خاطركم بقي !!

عجبتني اوي بجد فيها فايدة وتسلية في نفس الوقت ..

المهم .....

اللعبة بقي ان انا اكتب كلمة وانتو تجيبوا جملة مفيدة تكون فيها الكلمة دي ..مثلا ((القلب)) قال ابن القيم: ان في القلب قسوه لا يذيبها الا ذكر الله تعالى..

بس طبعا اي لعبة فيها شروط !! afro

هي مش اجبارية يعني بس ياريت مثلا لو تكون العبارة من القرآن او معرفتوش فمن السنة ولو معرفتوش فمن أقوال العلماء عشان نستفيد ولو مفيش بقي اي حاجة خالص يعني يبقي من دماغكم وأمري لله نستحمل بقي ...... Laughing Laughing
ها ؟ ايه رايكم ؟ نلعب؟؟ Basketball Basketball
ALNOOBY

ALNOOBY

المساهمات : 8

مُساهمةموضوع: رد: عندي لعبة !! ايه رايكم؟   عندي لعبة !! ايه رايكم؟ Icon_minitimeالإثنين أبريل 07, 2008 7:52 pm

والله لعبه حلووووه جدااااااااا Very Happy Very Happy
ياريت نلعب
Forgive Me

Forgive Me

المساهمات : 136

مُساهمةموضوع: رد: عندي لعبة !! ايه رايكم؟   عندي لعبة !! ايه رايكم؟ Icon_minitimeالإثنين أبريل 07, 2008 10:38 pm

طيب كويس اهوو ALNOOBY متحمس .. شكراااااااااااااااااااااا ALNOOBY علي الرد طيب والباقية ايه رأيكم ؟؟

عندي لعبة !! ايه رايكم؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-